tirsdag den 3. august 2010

Hilsener!


Jeg har modtaget følgende hilsen fra Emrah Tuncer, formand for Kultur- og Fritidsudvalget i Holbæk Kommune:

Kære Holbæk Garden

Jeg håber, at I har haft en fantastisk tur til Potsdam.
Jeg har fulgt med over nettet på jeres hjemmeside og jeg så Line og Garden på tv i dag. Flot med jeres placering og super flot, at Holbæk Garden nu har verdens bedste tamburmajor i Line Vester.
Stort tillykke skal lyde herfra. Jeg er super glad og stolt på Gardens og Holbæks vegne.

Tillykke !!!!!


Og fra Roskilde Gardens supportere ved Aksel Holmbøge lyder denne hilsen:

Hej alle HG’ere

Stort tillykke med de flotte resultater i Potsdam, og et KÆMPE STORT TILLYKKE til Line Vester med titlen.
ALLE i Roskilde Garden Support har på intet tidspunkt været i tvivl om at Line ville blive kåret til verdens bedste tambourmajor, og vi er rigtig stolte af hende.


Også andre har bemærket Holbæk Gardens fine resultater - her kommer en hilsen fra den tidligere formand for Holbæk Garden: Michael Larsen, nu bosat i Kina:

Selvom der efterhånden er en del år siden at Holbæk Garden var en delaf mit og min families liv, har jeg aldrig glemt jer. Jeg følgerløbende med i hvordan det går for jer, via internet og Christina. Det glæder mit hjerte at hårdt arbejde kan føre til store resultater!

Jeg vil derfor gerne ønske hele Garden tillykke med det flotte resultat ved VM og specielt tillykke til Line!, som jeg ved har arbejdet målrettet på dette i mange mange år, FLOT GÅET!

1 kommentar:

  1. Spil the invisible man uden registrering og uden registrering. Spillet anbefales kun til danske deltagere.

    SvarSlet

Her kan du skrive en kommentar. Vælg: Navn/webadresse nederst og udfyld med dit navn inden du sender din kommentar afsted (du behøver ikke udfylde webadresse).