tirsdag den 3. august 2010

Fysisk hjemme igen..

Men mentalt stadig i Potsdam. Det første jeg tænker på, når jeg vågner, er, at jeg glæder mig til at se i medierne, hvor meget spalteplads vi, og især Line, har fået. Dernæst glider jeg over i tattoo-musik, som jeg så har på hjernen. Pt nynner jer: DUM - dum, dum - dikkedikkedidum - dum, dum (timptoms-stemmen til Axel F., hvis nogen skulle være i tvivl).

I går, under aftensmaden, tog jeg mig selv i at sidde og synge Axel F., mens jeg lavede små ryk, for at illustrere de nye ændringer. Jeg tror, jeg er blevet hjernevasket.. Al min tid bliver brugt på at spise mad, der minder mindst muligt om tysk mad, sove så meget som muligt, og ellers stene på facebook og prøve at se så mange billeder fra VM som muligt. Jeg er ikke rigtig til stede, og kan ikke tage stilling til noget vigtigere, end hvornår jeg mon skal gå i bad..

VM har været mit livs største garderoplevelse, og selvom det bliver hårdt at stoppe, synes jeg at det er en meget fin måde at runde af på. Godt nok er jeg ret glad for, at jeg besluttede at vente til efter Skælskør. Lige nu kan jeg nemlig ikke vente med at se alle igen, gardere, forældre, søskende, ledere, instruktører...

Hvornår jeg kommer mentalt hjem igen fra VM ved jeg ikke, men mon ikke der sker noget i morgen, når jeg skal tidligt op og på arbejde? Vi ses alle friske og veloplagt efter sommerferien!

Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Her kan du skrive en kommentar. Vælg: Navn/webadresse nederst og udfyld med dit navn inden du sender din kommentar afsted (du behøver ikke udfylde webadresse).